A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Új év... új munkák

2011.02.04. 10:12 | Sauron | Szólj hozzá!

Üdv néktek. Ahogy Witch koma is írta egyre több dolgom van, és nem, nem ártott a kígyóméreg, az ambulancián is csak azért üldögéltem, mert untam otthon lenni. És aki sírni, valamint kétségbeesetten kiáltozni látott, az nem jól látta, csak Fekete Beszéddel kommunikáltam. Üdvözlöm az olvasók között Thuringwethil-t, valamint köszönöm, hogy felköszöntött! Remélem jól szórakozol, a blogot olvasva, ha kész az oldalatok, amit írsz, akkor írd meg nekem a címét, és kiteszem a linkjét a többi linkem közé. Nem tudom ugyan, hogy ez hányadik szülinapom, de ez nem lényeg. Az ember(szerű) annyi idős amennyinek érzi magát! És én kijelenthetem, hogy a hát- és térdfájásomon, a sajgó derekamon, a memóriazavarokon és az emlékezet kieséseken kívül, leszámítva még az egyre romló hallásom, 20 évesnek érzem magam! Azonkívül ha Witch King azt hiszi, hogy nem tudok Gollam készülő peréről, akkor téved, mindent tudok, és nem vagyok olyan rossz jogász ahogy hiszi! Hát az öszes bírósági sorozatot láttam már! De majd meglátjátok! Nah, megyek, el kell vinni sétálni a kicsit, aztán megcsinálom az adópapírokat. Legyetek jók! És ne feledjétek! Az öregedés csúnya dolog! Persze ez rám nem vonatkozik. Nah pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr882635306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása