A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Boldog Karácsonyt!

2010.12.24. 14:58 | Sauron | 2 komment

*Witch, figyelj a sütőre, hogy oda ne égjen a bejgli, és figyelj a kicsire, hogy le ne rántson valamit!* Szevasztok! Épp a karácsonyi menüt készítem, csak gondoltam beköszönök nektek! Szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni Nektek és kedves családotoknak Witch King, Sarumán, Lurtz, Vasudvard és egész Mordor nevében! Legyetek boldogok, remélem megkapjátok amire vágytok! Én már nagyon régóta vágyom egy olyan kis italtartó állványra, mert folyton kiborul a billentyűzetemre az üdítőm, és már tiszta ragacs.
Lurtznak vettem egy súlyzókészletet, Witchet befizettem egy hétre valami Wellnes hotelbe, a nazgulokkal együtt. Sarumánnak megint veszek valami piát, ő annak mindig örül. A középföldieket is meglepem egy új adóval, had fizessenek (vicceltek? valamiből fizetni kell a szilveszteri bulit). Nah mindegy, ma is jön a drága család ebédre... előre örülök. A drága mamám, anyós... Mindketten, mintha összedolgoznának, szinte felváltva piszkálnak! Semmi se jó! A bejgli sós, a rántott hal nem elég sós, a majonézes krumpli száraz, a forralt bor túl nedves... Ilyenkor amikor meglátogatom a kedvenc gyógyszertárosom, már tudja, hogy az előre megrendelt 5 kilós nyugtatós üveg nekem jött. Jhaj.... de nem baj, mert utána elkezdem szervezni SauronSzilveszteriBuliját. Megint lesz pia, vendégek, kaja, minden ami kell! Meghívok mindenkit! Még titeket is! De öltözzetek be légyszi valaminek, mert az Uruk Hai-ok, és az Orkok utálják az embereket... Én se nagyon bírom őket, mert folyton föllázadnak ellenem. De titeket szeretlek, mert olvassátok a blogom! Nah megyek is vissza, csinálom az ebédet! Még egyszer Boldog Karácsonyt. * Witch, ne idd meg, még nincs kész!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr511694185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thuringwethil 2010.12.24. 21:31:20

Üdvözöllek, Középfölde Leghatalmasabbika!

Nagyon tetszik a blogod, ezért úgy gondoltam, beregisztrálok! Egyébként nagy híved vagyok... sőt, még az oldalt is terjesztem a baráti körömben, de sajnos úgy tűnik, nem nagyon érdeklik őket. Pedig nagyon király!

Boldog karácsonyt kívánok Neked és családodnak, Witch kingnek és a Nazguloknak, Lurtznak, Szarumánnak és egész Mordornak!

Sauron 2010.12.25. 09:44:45

@Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól fogsz szórakozni olvasás közben (de szigorúan velem, és nem rajtam!) Olvasgass, nézelődj itt a blogon a kedvedre, mondhatni légy a vendégem, mármint nem úgy légy ahogy az a kis izé zümmög, hanem legyél a vendégem! A jókívánságokat köszönjük, neked is hasonlóan szép és kellemes ünnepeket!
süti beállítások módosítása