A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Megmondtam neki!

2011.07.22. 17:59 | Sauron | Szólj hozzá!

Igen! Miután két órán át megkérdőjelezte a férfiasságom, elegem lett, kezembe vettem a buzogányom (attól igazi istennek érzem magam) és megmondtam neki, hogy ez az én várom (legalábbis félig, mert van még egy kis jelzáloghitel...), itt ÉN uralkodok, és ha ez nem tetszik akkor pakoljon, és menjen vissza féltékeny falvára és legyen újra a falu mogorvája!4! Igen, ezt így ahogy leírtam... azt a négyet nem tudom mért mondtam utána... Síri csend lett, még Gollam is abbahagyta a rikácsolást úgy meglepődött. Olyan büszke voltam magamra. Nos hát, emlékeztek, van egy jó kis kanapém a nappaliban? Nos én nem azon alszok, asszony kitiltott a várból, kénytelen vok Witch-éknél aludni... Sarumánhoz mentem volna, de hát kocsmába mégse akarok aludni, Lurtz-nál meg olyan izzadtság szag van, és tele van a fal izmos pasik képével ragaszgatva.... Fúj.... Witch-éknél meg minden zölden fénylik a mocsoktól, de ez a legkevésbé rossz... NEm tudom asszony mért akadt ki... Pedig neki is elege van a sok piszkálásból, és ezt említettem is! Erre ő mindent tagadott, és kidobott...  Engem... középfölde rettegett és félt uralkodóját... Azt se engedte, hogy összecsomagoljak! Kénytelen vok Witch-et megkérni, hogy mossa azt az egy alsógatyám ami rajtam van. De még a páncél tisztító készletem se hozhattam! Be fog rozsdásodni! KÜLDJÖN valaki egy páncél tisztító készletet. De ne valami vackot... Valami minőségit! Legyetek jók. Pápá! és ne feledjétek: ROZSDAAAAAAAAAA!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr663078345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása