A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Tényleg bocs srácok!

2011.09.10. 16:13 | Sauron | 1 komment

Ne haragudjatok, kedves, és hűséges olvasóim, de itt Witch-éknél komolyan meg kell küzdenem a géphez jutásért! Habár Középfölde kegyetlen ura én vagyok, sajna ez most nem érvényes, ugyanis asszony (a galád, majd megfizet ezért!) aláíratott velem egy papírt, miszerint ha idelátogat a kedves mama, arra az időszakra Ő, mármint Sauronné az uralkodó (mert egyébként nálunk az van amit ÉN egyedül akarok!). Eredetileg azt akarta, hogy osszam meg az uralmat, és ő is velem egyenrangú uralkodó legyen. Amikor ezt kijelentette azt hittem szívgörcsöt kapok, levegőt se kaptam. Végül ezt tudtam vele kialkudni. Így akár tetszik-akár nem, most Witch king gyakorlatilag felettem áll rangban, (gyakorlatilag is, mert ez a mocskos lusta szellemutánzat itt áll és nézi mit írok) és ő parancsolgat nekem. Tudjátok milyen nehéz volt ez a szutykos várat kitakarítani? De erőfeszítésem hiába való volt, a vár még mindig zölden világít, de most már a zöld neontól, amit ebben hónapban szereltem fel. Igen, egyrészt azért ilyen hosszú ideig, ugyanis a tornyok és a falak tetejére is kellett szerelni, nekem pedig borzalmasan nagy tériszonyom van, így többször is elájultam ott baromi magasan.  Másrészt kb annyit értek az elektronikához, mint Lurtz az íráshoz, tehát szinte semmit. Most igen, Lurtz vitatkozhatna, hogy ő igenis tud írni, bár amit művel az szerintem vonalak húzogatása egy papírra, és megpróbálja elhitetni, hogy az Uruk Hai-ok így írnak. Ezzel két gond van: Életemben (márpedig elég régóta élek) nem láttam még Uruk Hai nyelven írt dolgot. De amúgy is mit írnának le? (ez a másik gond) Gyúrni imádnak, meg kegyetlenkedni, meg harcolni, mi a túrót kellene ezen leírni? Egyedül ők nem járnak iskolába! Még az orkok is járnak iskolába... bár ők is minek? Nem tudom.
TUdom már kimilliószor megígértem, hogy többet írok, de most tényleg! Lassan ismét suli, jövőhéten anyós is elköltözik, ígérem írni fogok rendszeresen. Witch azért nem ír, mert mióta én itt vagyok, összenőtt a fotellal, Lurtz pedig... hát ő jó kérdés... Legútobb azt mondta, hogy megpróbálja kinyomni a 2T-t fekve... Nah mindegy, biztos jól van, majd küldök neki egy emailt, vagy smst, vagy talán fölhívom.
Nah legyetek jók, jövőhéten jelentkezem! Pápá!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr13216242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thuringwethil 2011.09.10. 20:12:53

Üdv mindenkinek!
Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasan olvastam a blogot (régebbi bejegyzéseket is); minden nap vagy ötször megnéztem! Nem tudom, emlékszel-e még, de unokatestvéremmel csináltunk egy weboldalt (thuringwethil.mlap.hu/), egyenlőre nincs túl sok minden rajta és nem is sokan látogatják, de azért belinkeltem a blogodat. Unokatestvérem teljesen belédbolondult; szereztem neked egy fanatikust! xD

Tényleg nagyon örülök, hogy újra írsz (persze Witchnek és Lurtznak is nagyon jó bejegyzéseik vannak, nekik is örülök :D )!
süti beállítások módosítása