A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

új év, új lehetőségek

2012.01.01. 11:20 | Sauron | Szólj hozzá!

Üdvözletem nektek, és egyben boldog új évet is szeretnék kívánni, valamint ha még esetleg érvényes, akkor Boldog Karácsonyt is! Köszönöm Thuringwethil-nek a jó kívánságot, neki is hasonló jókat! Igen, elnézést, hogy se karácsonykor, se szilveszterkor nem írtam, de végre jutott egy kis pihi, megbeszélhettük Sauronné-val s dolgokat, és KisSauronnal is tudtam foglalkozni. A vizsgáim nagy részén túl vagyok, pár maradt, de azokat fél lábbal is. Idén nem volt valami fergetegesen nagy Sauron Szilveszteri Bulija, de nem is bánom :) Remélem mindenki megkapta karácsonyra amire vágyott, és reménykedve tekint az új esztendőre. Én is ezt teszem, és csak drukkolni tudok, hogy nem öntöm le magam ismét a kakaómmal, amikor kimegyek a reggeli újságért, hisz kint minden tiszta sár! Lurtz és Witch nem tudom merre szilveszterezhettek, de nemrég hívtak a rendőrségtől, hogy be kéne menni értük, remek, jól kezdődik az új év! A többiek amúgy jól vannak, a hülye kis gollam is, a sárkányom is, a seregem is. 
Így az új évben amint tehetem fogok írni, túl vagyok a megpróbáltatásokon végleg, már csak takarítanom kell! Szóval legyetek jók ebben az évben is, egyetek sok lencsét, meg mindent amit ilyenkor szokás! Jó kijózanodást nektek, én bemegyek kihozom ezt a két lókötőt! Pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr93510833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása