A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

pihi!

2012.01.13. 08:50 | Sauron | Szólj hozzá!

Ma megyek be lerendezni az utolsó tantárgyam, és nagyon remélem, hogy végzek idénre. Maradt egy tantárgy, de azt majd jövőre.
A két bohócot kihoztam a rendőrségről, egyből magyarázkodtak volna, de inkább nem akartam tudni róla. Lassan ismét elkezdek uszodába járni, ellustultam! És végre kicsit kijátszhatom magam, mind kisSauronnal, mint számítógépes játékokkal! Kéne végre valami jót találni, egyik se kihívás! A horrorjátékoktól nem ijedek meg, a logikai nem gondolkoztatnak meg, mindegyik sablon!
Lassan kezdek éhes lenni, remélem Sauronné lassan föltápászkodik az ágyból, és csinál nekem reggelit! Nah jó, nem tápászkodik, hanem fölkel, mert a végén kikapok, és csinálhatok magamnak, ahhoz pedig semmi kedvem! *Drágám ne csináld már, csak vicceltem! Dehogy vagy kövér, én ezt nem mondtam! Ez csak humor, az olvasóimnak! De nem a súlyoddal viccelődtem, ez csak egy kis humorocska volt! De... * Nah puff neki. Csinálhatok magamnak reggelit. Remélem örültök, mert bizony ti tehettek róla! Hát nem is én! A végén még ebédet is magamnak kell csinálnom. Jhaj és az újságért is mehetek ki én... Igaz mindig én megyek ki, de álmodok róla, hogy valaki behozza, és nem nekem kell innen a Barad-dúr tetejéről lemászni, végig caklatni a sáros udvaron, lehajolni az újságért, hanyatt vágódni, leönteni magam a kakaómmal, fölkelni, újság zsebre vág, vissza. Gollam-ot már próbáltam beidomítani erre, de a kis dög szétnyálazta meg tépkedte az újságot azzal a 3 szál fogával. Jhaaaj, indulás lefelé! Az a baj, hogy sosincs olyan hideg, hogy hó legyen, mert ezek a vulkánok fűtenek. Nah, irány a sár!
Legyetek jók! Pápá! és ne feledjétek, a nők súlyával nem szabad viccelni, mert a végén magadnak kell csinálni a reggelit!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr783541999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása