A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Witch sztrájkja.

2010.09.20. 14:06 | Sauron | 1 komment

Egyre nehezebb nélküle. Egy csomó vásárolni való lenne, takarítani is segíteni kéne, és kisSauronnal is foglalkozhatna pár órácskát, hogy tudjak valamicskét aludni, ugyanis leírhatatlanul fáradt-álmos-kimerült vagyok. Egyedül az tartja benne a lelket, amikor rámnéz azokkal a piciny édes szemeivel, akkor egy picit föltöltődök, egész addig, amíg meg nem hallom a mama hangját, amit nem nehéz, ugyan kedves mama 0-24be parancsolgat. De komolyan, még alvás közben is, nem hiszitek el, de igaz. Szóval, egész addig bírom, mert amikor meghallom a mama hangját, akkor ölni tudnék. Persze, a drága mama nem engedi, hogy a kislánya bármit is csináljon, még akkor se, ha ő akar! Én tényleg kímélném, de ez szerintem túlzás, hogy még wcre se mehet ki, be kell hoznom neki egy olyan hordozható wc-t, amít útálok egyéb higéniai okok miatt, és főleg mivel elég gyengegyomrú vagyok. Szóval Witch sztrájkol Lurtz miatt, én pedig nem tudok segíteni, mivel anyós folyton ugráltat. Az eddigi rekordom, hogy meg tudtam fogni a dolgozó szobám kilincsét, de ennél tovább sose jutottam. Kérlek közületek, bárki, akárki segítsen, hogy tudjak néhány órát aludni! Könyörgöm, bármi pénzt megadok (nah jó, bármit neeem). AMúgy igazából nem könyörgök, mert uralkodó vagyok, erős és kemény, szóval nem könyörögtem, csaaaaak...hmmm... JHAJ ne, megint a mama hív! Bújtassatok el, kérlek titeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr742281340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G.Maldrad 2010.09.22. 17:21:16

Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta.
Márciustól elolvastam már.
süti beállítások módosítása