A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Sauron a kemény

2011.01.09. 11:03 | Witch King | Szólj hozzá!

Sauron koma említette, hogy megvette a feleségének a Sex és New york új dvd-jét. És hát igen, ahogy írta neki kellett aszonnyal megnéznie. Ezzel nincs is gond, minden férfi tesz ilyet, (kivéve engem, mert én nem vagyok és nem is voltam ilyen puhány) de ilyen esetekben igyekszünk másra figyelni, nézzük a filmben megjelenő hölgyek idomait stb, de nem élvezzük a filmet! Mert Sauron bizony az elejétől a végéig élvezte ezt a nyilvánvalóan női filmet. Még egy kritikát is akart írni róla, de a Sauronné lebeszélte róla. És h én mindezt honnan tudom? Hát tudjátok, ha leveszem a ruháimat történetesen teljesen láthatatlan leszek, vagyis tudok lenni, és hát olykor-olykor előfordul, hogy átmegyek úgy Sauronhoz kémkedni, és hát így láttam, hogy Sauron teljesen belemerülve nézte a filmet. Azt hittem alig bírom visszafogni a röhögésem! Olyanokat mondott, hogy föl kellett volna vennem a diktafonomra, amit szintén el szoktam rejteni a lakásába, és néha igen vicces mondatokat tud rögzíteni ez az okos kis szerkezet. Várjatok, sms-en jött... Mi? Megint? Sauron azt akarja, hogy menjünk el vele vásárolni, mert nagy bevásárlást terveztek, és menni kell cipekedni. De most minek ennyiszer bevásárolni? A múlt hónapban más vásárolt, mért nem vett meg akkor mindent? Mindegy, megyek fölrúgdosom a srácokat a pléjsztésön elől, és én is fölveszek valamit. Csak el ne röhögjem magam amikor meglátom a főnök urat... * Srácok, semmi sex és new york poén, ok?

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr912571248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása