A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

(s)Öröm!

2011.09.26. 11:24 | Sauron | Szólj hozzá!

Igen, sajnos megint kiömlött a söröm! De öröm is van, drága anyós (tudjátok milyen drága? csomó dolgot vásárolt!) végre hazaköltözött, és én is hazaköltözhettem. Sauronné bocsánatot kért, és 100%-ig (igazából 76%)-ba igazat adott nekem, és tetszett is neki, hogy ilyen férfiasan kiálltam. DE! Első sorban köszönöm Thuringwethil-nek a kommentet, örülök, hogy hiányolt, valamint az oldalam reklámozását, én is kiraktam az oldalát a linkek közé.
Épp suliba ülök, gyakorlaton, innen írok nektek. Alig várom már, hogy hazaköltözhessek Witch-éktől, ne tudjátok meg milyen rossz volt ott, mondjuk inkább Witch-ékhez mentem mint Lurtz-hoz, de ezt már kifejtettem.
A sulit viszont nagyon nem vártam, szívesebben maradnék otthon, és takaríthatnék... vagy a papírügyek... vagy az váram javítása... Tudjátok mit? Inkább a suli. Bár kisSauron gyorsan nővekszik, hála istenennek, legyen minél magasabb! Csak akkor lehet igazi uralkodó!
A héten mostmár tényleg fogok írni! De most csinálni kell a dolgot! Legyetek jók! ÉS itthon vagyok (illetve még a suliba, de mikor hazaérek, otthon leszek!)!! Pápá!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr743257372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása