A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Anyós és még papír...

2011.07.18. 21:45 | Sauron | Szólj hozzá!

Drága mama, sajnos épségben megérkezett, és amíg idehoztam sárkányon mordor széléről, mert ő nem hajlandó ennyit gyalogolni egy ilyen mocskos környéken, addig szapult, hogy milyen mocskos a birodalmam, én milyen tohonya lusta dög vagyok, hogy a pici lánya jobbat érdemel, hogy koszos a páncélom, hogy hülye vagyok, és hogy az ő kislányát mért nem lepem meg néha valamivel.... NAh ez az utóbbi megvan. Mindig meglepem valamivel. Ma reggel például, az este üresen hagyott mosogatót úgy megtöltöttem koszos edényekkel, hogy öröm volt nézni. Ő is nagyon meglepődött! 1,5 órán át hallgatni ezt a rikácsolást a mamától, és csodálkozik, hogy mért fordítottam néha a sárkányt háttal lefelé... de sajnos a drága anyós túl erősen kapaszkodott. Persze miután megérkeztünk a várba, a váram került célpontba, hogy milyen elavult, milyen ócska, koszos, mért nincs légkondi, hogy az ő kis unokáját mért nem kényeztetem többet... Inkább visszavonultam a dolgozószobámba, és bezártam az ajtót. Igaz, hogy a mama még ordított 2 órát az ajtón kívülről, de jó az ajtóm hangszigetelése, és olyan jót aludtam! De lassan ki kéne mennem vécére.... ÉS még MINDIG hallom a hangját... nem igaz... Lurtz nem üvölt ennyit a katonáival egy vesztes csata után, ami persze csak akkor, van, ha mi el akarjuk veszíteni, csak hogy az ellenfélnek legyen egy kis sikerélménye. És éjjel nappal arra buzdítja Sauronnét, hogy váljon el tőlem, ismer egy jó válóügyvédet, aki ráadásul nagyon helyes és nőtlen, és imádja a gyerekeket. Előbb utóbb kikészülök ettől... Nah jó, tényleg neki esek a papírmunkának inkább. Kíváncsi leszek meddig ordít, legyetek jók! Pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr963078288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása