A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Hrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

2011.07.14. 11:01 | Lurtz az Uruk | Szólj hozzá!

Itt Lurtz. Sauron megint üvöltözött velem, hogy írjak... még ha üvöltött volna. Azt csak én tudok, hozzám képest suttogott, olyan hallkan, hogy belefájdult a fülem. Szóval írjak... olyan nehéz ezen a pici billentyűzeten írni, folyton melléütöm, azt ki kell javítani, keresgélni a betűket, amik eltörtek... NEm tudok gyengét ütni, mindig izomból lenyomom a billentyűt, persze, hogy kitörik... hetente vehetek új izét, mi ez? Billentyűzetet... Nah de nem baj, gyúrás van! Meg csata. Hál istennek voltunk adót behajtani, olyan jó volt! Megint izomkodhattam. Aki nem akart fizetni, azt ketté téptem és megettem! Meg se kottyant. Két ember kettétépés után mindenki be volt pánikolva... nem tudják ezek mi az igazi félelem! A csatabárdom elő se vettem még, sőt az izmain se feszítettem meg. Lassan a kondi se terheli meg az izmaimat, ellentétben amikor harci továbbképzésem ülök, amire Sauron kényszerít, akkor a sok gondolo... nah gon-dol-kó-dás-tól úgy megfájdul a fejem... Azt se tudom minek kell ilyen? Én magam egy hadászati lexikon vagyok, akármi is az. Tudom minden stratégiát, és arra az ellenszert! És ha ezt valaki kétségbe vonja, az élve eszem meg. Most mit néztek, úgy a legjobb! Még friss! Próbáljátok ki. Persze kell ám erő ahhoz, hogy élve megyen valaki valakit, de nekem az meg se kottyan. Ha találkoznék egy olyan tírannoszaurusszal, hátra kötözött kezekkel, fél lábon ugrálva ölném meg, pedig állítólag valami baromi nagy állat. Csak ritka, akár hogy kerestem nem találtam. elkezdik kihalt... Mondom mert megijedt tőlem és amíg kerestem gyorsan kihalt. De mért pont ki? Az tudtommal úgy van, hogy meghalni... Vagy, ez olyan, hogy ki, kint ki a szabadba? Ennek utána kell néznem... De majd gyúrás után! Azt mondjátok meleg van? Ez? Soha. Én a vulkán belselyében szoktam edzeni, téli ruhákba öltözve és meg sem izzadok. Puhányok vagytok mind! Legyetek már igazi férfiak! Egy kis meleg, nem akadályozhat meg abban, hogy egy kiadósat edz! Beőőőőőőőőőőőőőőőőőőőf!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr723064655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása