A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

már csak 4!

2011.05.28. 12:58 | Sauron | Szólj hozzá!

Igen! Már csak 4 vizsgám van hátra, és Sauronné is 4 hét múlva tér vissza a pihenésből! Mi a jó istent csinálok én addig? A kicsit vihetem magammal minden vizsgára. Tudjátok milyen zavarba ejtő úgy megírni a dogát, hogy közbe pelenkát kell cserélni? Egyik zh-n miatta kaptam 1 jeggyel rosszabbat mert beszéltem hozzá. De könyörgöm, nem akart elaludni, muszáj volt valamit tennem. Ki akartam végeztetni (mármint a tanárt!), de elkezdi, hogy az egyetenem ő még nálam is nagyobb úr! Azt hittem agyvérzést kapok ott helyben! Közbe csak egy enyhe szívinfarktust kaptam... Emiatt nem lett meg a megajánlott jegyem... Legközelebb viszem magammal Lurtz-ot meg Witch-et... Lurtz-ot azért, hogy a tanár ne vehesse el a dogámat, Witch-et pedig azért, h súgjon, hátha ért az analízis 2-höz, mert én az istenért nem tudom megtanulni. Ráadásul a kicsi egész este sírt, nem tudtam aludni... Plusz ma délután föl ugrik a család, így ki kell még takarítanom, és sütnöm kéne valami sütit, persze úgy, hogy közben a kicsivel is foglalkozzak, mert az apja anyja elkényeztette! Sose akarja letenni, azt a tündérien aranyos kis babucit, hogy egyem a kis lelkit! Köhöm... Most megyek, majd még beszélünk! Legyetek jók! Pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr972938595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása