A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

SSzB

2010.12.31. 21:35 | Lurtz az Uruk | Szólj hozzá!

Bööööf... Itt Lurtz. Eredetileg Sauron kezdte el írni a bejegyzést, csak egy kicsit berugott. Nem tom mitől, amikor én fiatal voltam, több hordónyi piát meg tudtam írni éhgyomorra, és meg se kottyant, még a kezem se remegett. Mondjuk mostanában is iszom gyúrás előtt egy pár hordónyit, de csak szíverősítőnek, hogy jobban menjen a gyúrma. Buli után is megyek majd gyúrni, tartani kell a napi 3X6 órányi edzést. Újévi fogadalmam az lesz, hogy mindennap annyit gyúrjak, hogy megizzadjak. Mellesleg nagyon örülök, az új súlyzókészlet amit Saurontól kaptam nagyon komoly, örülök neki. De eltértem a tárgytól. A buli már tart egy ideje, nem tudom pontosan mikor kezdődött, mert az órával mindig is gondjaim voltak. Szóval Sauron épp az asztalon táncol, a fején egy vödörrel, Witch King a kádban szörfözni próbál egy vasaló deszkán, Sarumán az asztal alatt próbál inni az asztali lámpából. Én itt ütögetem a billentyűket, de minjárt megyek vissza a haverokhoz, épp azt játszák, hogy megkeresik, hogy melyik jelmez alatt rejtőzik ember, és ha megtalálják, akkor megeszik. Nah, mit is írt föl nekem ide? Szóval Boldog új évet kívánok Sauron, Witch King, Sarumán, az egész Vasudvard és Mordor nevében. Tartsatok továbbra is velünk, olvassátok a blogot (már aki tud olvasni ugye). Bőőőf. Nah jó bulit nektek! *Várjatok fiúk, jövök én is!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr332438506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása