A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Még mindig 4

2011.06.05. 22:09 | Sauron | Szólj hozzá!

 Így van, a napok száma csökkent, de a vizsgáim száma nem, ugyanis az analízis 2 megint nem sikerült. Nem akadtam ki annyira, csak a fél megyét romboltam le... És azt is csak azért mert otthon hagytam a kedvenc buzogányom, és féltem, hogy megfájdul a kezem! De egyet mondhatok! Nem vagyok régóta főiskolás, de már most utálom a vizsga időszakot. Ki volt az a marha aki kitalálta, mert én biztos nem... Amúgy is! Nem uralkodói jogon jár mindenből a jó jegy! De neeem, szerintük én ott nem uralkodok. Arcátlanság. Majd megmutatom én nekik! Úgy felkészülök, hogy könyörögni fognak nekem, hogy jó jegyet adhassanak, de nem fogom engedni! Vagy várjál? Ez most hogy van? Késő van már, és asszony még mindig nincs itt, a kicsi még mindig sír, mert az anyja állandóan elkényezteti mindenféle jóval, *mert a kis királylánynak mindenből a legeslegjobb jár ugye, eszem a kis lelkit...* Őőő Witch! Mit gügyögsz itt? Épp az olvasóimhoz szólok, akiknek köszönöm, hogy a lelkes látogatóim sorában maradtak, ha kevesen is de vannak. Legalább családias a légkör, nem kell utánatok takarítanom olyan sokat. Jhaj megint mehetek pelenkát cserélni! Nem szeretem! Nah legyetek jók, és drukkoljatok nekem! Pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr782960305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása