A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Húsvét

2011.04.24. 18:01 | Sauron | Szólj hozzá!

Üdv!

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok nektek, tudom, hogy ti tartjátok ezt az ünnepet. Lurtz is átvette a locsolkodás részét. Igaz, ő egy vödör iszapos mocsárlével locsol le minket, és röhög. Eleinte kaja elvonást adtam neki, de ő örült neki, mondván legalább szálkásíthat egy kicsit. Mondom, ennek mi köze van a szálkához? Azt hittem ezek a gyúrós cuccok fémből vannak. Mindegy. Hála istennek Witch-et is meglocsolta, föl is vette, nagyon jót röhögtem rajta, be is volt állítva háttérképnek! Élmény volt.
Eleinte azt hittem, hogy a hobbitok is tartják ezt az ünnepet, mivel amikor ilyenkor mentünk falvakat rombolni, nagy kajálásokat tartottak, de később láttam, ők minden másnap nagy kajálást tartanak. A tündék meg soha. Ők folyton csak a fák között mászkálnak, elmélkednek meg ilyenek. Még számítógépük sincs! Hogy lehet így élni? Jó, tudom, én se írtam egy jó ideig, de adóügyeket intéztem, meg családi ügy is jött, és a suliba is tanulni kell. Witch king se tud írni, mint kiderült megbetegedett. A franc gondolta, hogy van Lidércinfluenza. Elkaphatom én is? Nem tudom. Milyen faj is vagyok én? Fogalmam nincs, napi 20 perceket alszok, plusz amennyit tudok a wc-n. Most is ha lehet aludnék, majd még megpróbálok írni nektek! Legyetek jók! PápÁ!
 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr182852333

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Judit - LOCSOLÁS 2011.04.25. 09:11:33

Takács úr egy emelettel feljebb lakott. Kövér, fehér bőrű ember volt, az a fajta, aki drapp zoknival hordja a szandált. Erősen kopaszodó fején keresztbe fésülte a hosszúra növesztett hajszálakat, s ettől rendszerint zilált, szinte bohó külsejűnek tűnt,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása