A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Karácsonyi bevásárlás....

2010.12.17. 11:39 | Sauron | Szólj hozzá!

Hogy én hogy útálom a tömeget! Említettem már? Lökdösődnek, taposnak, rálépnek a szépen kifényzetett páncélomra, félre löknek, mintha azon múlna az életük, hogy megvegyék az adott árút. Épp tejet akartam venni az egyik nagy hipersupermarketbe, erre kilökik a kezemből, és szétfolyik a padlón. Tiszta tej lett a páncélom! És a takarítók még velem akarták föltakarítatni... Felháborító. Már összeírtam a listát, de előre rühellem, már a napot, amikor végig kell járnom az üzleteket... Ráadásul ugye készülődhetek a karácsonyi ünnepre, jön a család, és ezt nem mutathatom, mert a picinek azt kell mutatni, hogy milyen szép és jó ez az ünnep. A karácsonyfát rábíztam Lurtzra, de azért biztos ami biztos vettem egyet, mert lehet, hogy Lurtz nincs teljesen tisztába a fenyőfa fogalmával, tavaly például egy csontvázat hozott és nagyon büszke volt magára. Nem rontottam el a kedvét, de csendben megjegyeztem, hogy legközelebb mást hozzon. Nah meg a narad-dur... Nem nagyon akar összejönni. Fogy a pénz, és a munkások is fogynak, mivel egyszer véletlenül kitört a vulkán és a jelen dolgozó munkások háát, megsültek. Legalább az orkoknak és az urukoknak van mit enni. Azonkívül meg a felszinen meleg van, alul meg hideg, szóval ezt nem nagyon szeretik. Alapból nem érdekelne, hogy ki mit szeret, csak hát ilyen körülmények között gyakran megfáznak vagy tüdőgyulladást kapnak.
nah megyek, szólok a Nazguloknak, hogy megyünk vásárolni. Bleeeh fúj. Nah pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr102521571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása