A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Sikeres megegyezés

2010.11.01. 12:46 | Witch King | Szólj hozzá!

Sikerült Sauron főnökkomámmal megegyezni, és csak alig 4 oldalas lett az a szerződés, amiben tisztáztuk, hogy milyen jutattásokat kapok. Mondjuk még mindig nem vagyok 100%-osan megelegedve, de erre már úgy gondoltam, hogy jó lesz. Most legalább már tudok gépezni, netezni. Tudjátok hány új oldal lett? Sok!ÉS új gondolat fogalmazódott meg bennem, hogy ha lesz megasztár 6, akkor indulok én is! Hát most nem? Olyan hangom van, hogy akár 20 percig képes vagyok sikítani, nagyon magas hangon is, egy levegővel, és akkor még csak azt mondtam el, hogy ki vagyok és honnan jöttem. Biztos megnyerem! Majd szavazzatok rám! Különben ha nem, megtudom, hogy hol laktok, és átrepülök a házaitok felett egyszer kétszer a sárkányommal! Nah jó? Szóval, majd küldjétek az smst: Nyerjen Witch King!

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr262413475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása