A blog tartalma

Ez a blog Sauron, a sötét nagyúr mindennapjait mutatja be. Itt követhetitek nyomon a szürke(?) hétköznapjait, és az ügyes-bajos dolgainak az intézkedését. Ha bármilyen kérdésed van írj: Sauronnak a saur@citromail.hu címre, vagy ha hosszabban szeretnél beszélgetni vele, akkor vedd föl msn-re: sauron1@windowslive.com

Olvasók véleményei stb

  • Thuringwethil: Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :) (2012.01.01. 00:37) Szégyellem magam!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Örülök, hogy újra géphez jutottál Sauron, már kezdtelek hiányolni! Én szorgalmasa... (2011.09.10. 20:12) Tényleg bocs srácok!
  • Thuringwethil: Üdv mindenkinek! Nagyon boldog szülinapot, Sauron! Remélem még sokáig (örökké) fogsz uralkodni, és... (2011.02.02. 17:33) Sauron szülinapja!
  • Sauron: @Thuringwethil: Végre egy olvasó aki elismeri a hatalmam! Üdvözöllek itt a blogomon! Remélem jól f... (2010.12.25. 09:44) Boldog Karácsonyt!
  • G.Maldrad: Sziasztok! Nagyon jó ez a blog. Bátyám(Torin) ajánlotta. Márciustól elolvastam már. (2010.09.22. 17:21) Witch sztrájkja.

Keresztelő és Witch a hazudós

2011.05.12. 21:40 | Sauron | Szólj hozzá!

Ez a Kamu King miket tud össze hazudni! Teli panaszkodja Mordort, hogy neki mennyi dolga van, hogy ő nem tud pihenni, meg ilyenek, én meg csodálkozok, hogy mért néznek rám csúnyán az itt lakók. Most már tudom... Fölöslegesen végeztem ki annyi embert!
Elmondom, Witch-re azt a feladatot bíztam, hogy emailbe értesítsen mindenkit, ez, ha nagyon komótosan csinálja, ez fél órás feladat, de az nagyon csigatempóba van. Ezen kívül semmit nem bíztam rá, mert tudtam, hogy el fogja felejteni, vagy csak szimplán nagyon (és ez enyhe kifejezés) lusta. De a lényeg, hogy kisSauron meg lett keresztelve, mostmár semmi nem akadályozhatja meg abban, hogy vér (egyenlőre csak tejre) szomjas, kegyetlen uralkodó legyen belőle, mint az apja! Kegyetlen haragjával lesújt majd mindazokra akik nem adják neki oda a cumisüvegét, mert az anyja elkényezteti! Én mindig mondom, hogy a lányokkal szigorúan kell bánni. És nem is én vagyok az aki, bármikor felveszi a kicsit, ha egy picit is nyöszörög! Nem én. Én nagyon is keményen bánok vele! Pillanat srácok, föl kell venne... vagyis valami férfiasat kell csinálnom! * Ne sírj kicsim, jön a papa, máris fölvesz!*
Nem szabad mindig felkapni azt a gyereket. Tanulja meg, egyenlőre én vagyok a ház ura! *igen édesem, azt mondtam, hogy mi*. Jobb lesz ha befogom a nagy számat inkább, mert őőő nincs kedvem annyit beszélni. Igen! Megyek is, és csinálok valami férfiasat! Mert ÉN vagyok a ház ura! Legyetek férfiasak! Nah pápá! *Igen megyek drágám*

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sauron.blog.hu/api/trackback/id/tr72896881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása